Social mediaKonta firmowe na Facebooku (tzw. FanPage) czy Twitterze są obecnie standardem. Komunikacja z Klientami poprzez „społecznościówki”, zastąpiła wielu firmom dział „Aktualności”, który kiedyś można było znaleźć na niemal każdej stronie internetowej. Konta społecznościowe wygrały pojedynek z „Aktualnościami” już w pierwszej rundzie. Dlaczego? Z prostego powodu – opublikowaną na Facebooku wiadomość od firmy, zwłaszcza interesującą, zobaczyć może niemal każdy korzystający z tej platformy społecznościowej. A aktualność na stronie? Tylko ten, kto tę stronę odwiedzi (o ile w ogóle poświęci czas na sprawdzenie, „co nowego w firmie”, a nie skieruje się od razu do działu „Oferta” lub „Kontakt”). Co więcej, użytkownicy portali społecznościowych mają do nich niemal nieprzerwany dostęp. Korzystają z nich na komputerach stacjonarnych i laptopach, zaglądają na nie wykorzystując swoje telefony komórkowe – bez względu na to gdzie i kiedy się znajdują. Cały czas są „w sieci”, otrzymują powiadomienia o nowych wiadomościach od znajomych, ale też o wpisach opublikowanych przez serwisy, które obserwują.

Aby jednak stworzyć dobrze prosperujące konto firmowe na Facebooku, potrzebny jest czas poświęcony na regularne „podrzucanie” ciekawych tekstów skupionym wokół firmy osobom. Nie co tydzień każdy przedsiębiorca może pochwalić się np. stworzeniem nowej linii produktów, a tymczasem na „społecznościach” nie można dać o sobie zapomnieć. Trzeba zatem pisać, pisać i jeszcze raz pisać, angażować użytkowników, zachęcać ich (nie wprost, ale samymi tekstami – intrygującymi, zabawnymi, ciekawymi) do tego, by post firmy udostępnili swoim znajomym. Dopiero takie podejście do kont firmowych na FB czy Twitterze może spowodować, że wokół nich zaczną tworzyć się grupy sympatyków – a to z myślą o nich powstają przecież konta FanPages (w dosłownym tłumaczeniu”StronyFanów”).

ARTEVIA oferuje swoim Klientom prowadzenie ich kont firmowych na „społecznościach”. Od lat pozyskujemy sympatyków dla gabinetów stomatologicznych, hoteli, producenta urządzeń przemysłowych, a nawet (bo czemu nie?) dla giełdy rolnej. Ponieważ o produktach i usługach naszych Klientów wiemy wszystko, z łatwością tworzymy w ich imieniu teksty w postaci publikowanych regularnie postów – zawsze zaopatrzonych w odpowiadające tematyce wpisu zdjęcie, czasem w formie krótkiego „klipu” zaczerpniętego z YouTube. Wiemy co nowego pojawiło się w ofercie dekoracji okiennych jednego Klienta, wiemy jaką drugi Klient przygotował promocję dla swoich Gości marzących o spędzeniu Bożego Narodzenia nad morzem. Wiemy kiedy obchodzony jest Światowy Dzień Uśmiechu, kiedy Dzień Seniora, a kiedy Międzynarodowy Dzień Rzucania Palenia Tytoniu. I wykorzystujemy tę wiedzę na FanPage’ach naszych Klientów. A co najważniejsze – robimy to skutecznie. sukcesywnie powiększając grono sympatyków firm, których kontami na portalach społecznościowych się opiekujemy.

Jeśli i Państwo zechcą powierzyć nam swoją „StronęFanów”, z przyjemnością się tego zadania podejmiemy. Aby uzyskać szczegóły naszej oferty dotyczącej opieki nad profilami społecznościowymi, wystarczy się z nami skontaktować – podając informacje o swojej firmie i oczekiwaniach dotyczących prowadzenia konta (np. częstotliwości publikowania postów). W ciągu 3 dni roboczych odpowiemy na Państwa zapytanie, podając wycenę usługi. A po podpisaniu umowy? Rozpoczniemy tworzenie nietuzinkowych tekstów oddających atmosferę Państwa firmy i prezentując jej ofertę na „Facebookowej Scenie”, zdobywając sympatię coraz większej liczby osób, które – kto wie – już niedługo swój dzień na FB zaczną od sprawdzenia co ciekawego dzieje się właśnie na Państwa koncie firmowym?