Początek grudnia przyniósł kolejne zmiany w Google

Listopad był wyjątkowo trudnym miesiącem dla wszystkich osób działających w branży SEO. Brak stabilizacji pozycji oraz jasnego komunikatu ze strony Google, co było przyczyną silnych wahań stron na promowanych słowach kluczowych, spowodowało dezorientację agencji SEO na całym świecie. Tymczasem, gdy już można by uznać, że nowy miesiąc przyniesie od dawna wyczekiwaną stabilizację, 1-ego grudnia nastąpił […]

Zmiany w Google nie ustępują

Listopad przyniósł istotne wahania pozycji dla wielu słów kluczowych. Według wskaźników takich narzędzi jak MOZCAST czy AccuRanker, wyszukiwarka Google w bieżącym miesiącu była wyjątkowo „niestabilna”. Oznacza to, że wiele serwisów na całym świecie odnotowywało gwałtowne spadki lub wzrosty na pozycjonowane frazy – rzędu kilkudziesięciu miejsc w wynikach wyszukiwania na dobę. Przyglądając się poniższym wykresom nie […]

Kolejna zmiana w algorytmie?

W piątek (16.11.2018) na zagranicznych forach internetowych i w serwisach poświęconych SEO, pojawiły się sygnały, że Google wdrożyło kolejne modyfikacje swojego algorytmu. Google oficjalnie nie potwierdziło aktualizacji, ale śledząc informacje zza granicy można przyjąć z dużym prawdopodobieństwem, że w efekcie wprowadzonych (?) zmian, ucierpiały najbardziej serwisy o tematyce: medycznej edukacyjnej związanej z turystyką Trzy dni […]

Aktualizacja „Creepy Update”

Jak poinformował Barry Schwartz z serwisu Seroundtable, początek listopada przyniósł bardzo duże zmiany w głównym algorytmie Google (to kolejna istotna aktualizacja tego algorytmu w ciągu ostatnich miesięcy). Zagraniczna branża SEO nadała jej nazwę „Creepy Update” (co oznacza mniej więcej „Aktualizacja przyprawiająca o dreszcze”). Nazwa ta nawiązuje nie tylko do czasu, w którym modyfikacja miała miejsce […]